Tuesday, March 20, 2012

serabut

banyak benda buat aku serabot.ish


sepuloh kali nak kena explain.aku taknak tukar2 baju time kawen.satu baju dah laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. biaq pi la orang lain buat cam mane. nak tukr seploh baju ke. yg penting aku taknak. panas tau tak tukar2 baju. kalau panas berpeluh. kulit aku sensitif. panas naik ruam. bila naik ruam gatal. bila gatal jadi marah tau takkk.


hal politik sekolah. satu group ckp macam ni. the other group cakap macam ni. biarla aku sendiri boleh. korang nak perang2 biaq pi la. aku buat keja aku kau buat keja kau.


gaji bila nak masuk ni. aku bkan nak pegi shopping ape. tapi macam dah perlu sangat duit. dah segan nak mintak ngn mak. series aku segan gile2 nak mintak. =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com