Friday, April 16, 2010

Mencari rumah sewa sekitar bandar JASIN







Praktikal dalam 2 weeks lagi. Yang peningnya, rumah sewa tak dapat lagi. kalau korang semua ada sedara mara, kawan ke yang ada rumah sewa dekat sekitar jasin, tolong tinggalkan komen ye..tapi kalau bole sewa biarla affordable untuk student.hee aku ngan kawan aku sorang lagi sangat-sangat perlukan rumah/ bilik yang bole disewa.


Minta tolong sangat2. Aku tak dapat nak balik selalu cari rumah sewa sebab sekarang musim exam. habis exam je aku tinggal 6 hari je kot before practicum start.hehe


ni aku summarize kan sikit:


Jenis : Rumah/ apartment/ bilik untuk disewa oleh dua orang muslimah
Max rent: RM250
Furniture: tak kisah la fully furnished/partially je..janji ade rumah
Kawasan: kejiranan yang selamat - kami kan muslimah gitu~ haha

Bonus: kalau dapat rumah yang dekat-dekat SMK DATUK BENDAHARA, JASIN.

Terima kasih banyak-banyak.Pertolongan korang sangat-sangatla dihargai =))

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com