Friday, February 25, 2011

Stress

Stress for various reason:


  1. I gain 2 more kilos! KO HADA??????????????????????????
  2. Risik team is coming on Sunday.
  3. Orang still lagi bergosip pasal aku. Helo, cerita last semester pon kau jaja sampai sekarang ke? Kau nak tengok aku drop, menangis, hilang semua kawan baru kau puas hati? For all this time, i kept my mouth shut. Kalau aku bercerita pun cuma dengan geng kereta myvi aku je. kau siap satu kelas ko jaja cerita. I warned you in my blog last year. Stress orang bagitau aku kau cakap aku macam ni macam tu. Aku tetap diam. Aku malas nak besar cerita because honestly, you are fucking childish. Bole tak dah final semester ni berbaik, happy together. ni tak, makin kau nak tengok aku jatuh kan. what the heck. I am telling you this. Aku akan diam je sampai lebam and one day you'll get everything. Apa yang kau cakap aku macam2 datang balik. Best kan bila dah kutuk-kutuk aku, boleh pulak mintak tolong pasal assignment.
Seriously, aku dah fed up. I cant even look at your face.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com