Thursday, October 13, 2011

Jawapan kepada Teka betul dapat Top-up RM10!!!!!

Hari itu aku bosan. So buat la pertandingan teka gambar dengan betul.

Hehe terima kasih kepada yang sudi meneka. Ada jugak rupanya pengunjung blog haku ini. Anyway..... semua jawapan yang diberikan adalah SALAH sama sekali. Takpe. Bukan rezki ye dak?

Nak tahu jawapannyaaaaa???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


KUIH BAHULU!!!!!!!


Kuih ni dapat dari kenduri orang kahwin. ala yang giant size punya.....heheheheheheheh


jangan marah yer~~   


Bye!

4 comments:

Sue Andy's said...

hahahahahaha. ok nang susah soalan ya nurul. pening palak ku miker :D

cekkeya said...

hhuhuhuhhuhu gilers susahssss ;)

;) awat tak mcm bahulu *muka tak puas hati* ;)

Nurul Razak said...

susah ka?hahaha

tak mcm baulu kan??hehe tu sebb la kena teka. unik tau. hehehe takpe InsyaAllah akan ada lagi pertandingan di masa akan dtg =))

sword said...

nak lagi..nak lagi...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com