Sunday, January 9, 2011

Hamis reply wall msg aku.

klik untuk tumbesaran

Aku minat Hanis. Sebab gaya penulisan blog dia yang sempoi dan tidak pretentious.. dan juga sebab dia cantik dan aku rasa, tak kerek. Popularity mengalahkan dato Siti. Tak kenal??? Maka anda bukan pembaca blog tegar.

Hari tulis kat wall dia cakap dia macam Gyuri KARA. Aku perasan lepas tengok Happy Together kat KBS smalam. Gila dedua comel.

Yang penting, Hamis reply msg aku.ahahhaah aku kembang sekejap. at least aku tak merapu2 kat wall dia puji dia cantik segala. walaupun dia memang cantik.

Nak kenal dia? Pegi sini


P/S Baju tunang tempahla. beli kain ada lace. -- Emak tersayang.

punah harapan nak pakai baju kurung moden kaler pepel T___T

3 comments:

mknace unlimited said...

:):):) terbaeekkk!!!!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

heheheheh :)


minat betul die :)

sword said...

dalam hati ada taman..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com