Saturday, January 8, 2011

merisik: Relevan ke??

ok tak nak stress. tak nak merungut. tak nak salahkan orang. tak baik.

kitorang yang pilih nak kahwin. we had all these coming. we deserve it. kahwin tak senang. kalau lelaki, simpan la duit banyak2. perempuan pun jgan nak harapkan lelaki je keluar duit kalau bakal suami anda bukan la pewaris empire NAZA. muehehehe

minta maaf sebab kutuk2 pagi tadi. sebab emosi. first timer. baru paham perasaan orang-orang nak tunang. kalau kahwin mau jumpa psychiatrist aku ni.hahahah

orang cakap merisik dah tak practical lagi. dah couple seabad buat apa merisik? lepas fikir2 balik aku rasa perlu sebab family kami tak pernah berjumpa. mak abah aku tak pernah jumpa B. dalam family aku yang pernah jumpa dia pun abang sulung aku. itupun very very sekejap about 5 minutes. so aku rasa merisik ni penting untuk merapatkan kedua belah keluarga. sebab kami jauh seberang laut. walaupun 3G, FB ada, still tak best kalau tak face to face.

Tiket dah book. rombongan merisik akan datang hujung bulan 2 nanti. aku nervous.sebab tak tau macam mana. tak ada pengalaman. mak abah pun takde pengalaman ada rombongan risik. since aku anak perempuan sulung. 

soalan cepumas: aku ke yang kena masak diorang datang?? bole tak nak kaw tim dengan mak, mak yang masak tapi nanti cakap aku yang masak??hahahaha

B and I have agreed to make the best out of everything. We are one step closer each day for our big day. why waste it? Cherish the moment =)

2 comments:

Anonymous said...

wah nurul..excited pulak aku n happy for u too..but only u know the stress ur undergoing...all the best jee..visha

nurul razak said...

waaaa thanks jee. very the stress kawen org jaoh2 ni. ko carik org depan rumah je tau.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com